hej kära dagbok

och alla andra läsare nu ska jag blogga igen, blogga är kul, men jag är inte så kul.

blev en lång och "jobbig" dag, kom i säng kring 0300 så det blev inte mycket jobb idag, har en fulllspäckad dag i morgon, match i luleå, jobb på mässen för att avsluta söndagen med att ha tre matcher, och sen blir det skåne i tre dagar, så då måååååste mina sambo/kärlek/blivnade fru/bästaste tjejen knipa i minst tre dagar, och då menar jag att hon inte får leverera nån unge dom dagarna. Låter väl som en bra plan?

är 23 dagar kvar tills beräknad födsel....tjugo tre, tvåa trea, det går fort och fort kommer det gå, snart är hon här våran lilla ängel, måste bara komma på ett namn....:S


tvättstuga idag, eller en maskin kvar, ser på idol och se ska jag sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova sova!!

fick en glad nyhet idag, men det var inte helt klart dock, men jag skulle fan inte bli lessen om det blir så..:)

sen fick jag en till glad nyhet, får besök nästa helg. :)


Jag älskar dig Emelie..:) Du är underbar, jag kommer älska dig nu och för alltid och tillsamans har vi skapat ett liv, fatta vad bra vi är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0