snart så smäller det!

Detroit-Phoenix, red wings har chansen att avgöra..:) ska bli spännande, är itne ofta man har chansen att se NHL :)

käkat lax och potatis till middag idag, lika gott som vanligt :) min mäster kock lagade lika god mat som vanligt :)

själv var jag ute och cyklade 22,190 m det tog bara 56 min, riktigt skönt att bli av med ltie energi och kanske kanske hinna i form till strand 2010

jobb i morgon och tisdag men sen ledig resten av veckan innan det bär av ner till dom gammla danska jaktmarkerna som vi tyvärr vann och än idag tillhör vårat vackra land :) nej fan sälj skiten till potatis folket :D tror inte jag har några från södra sverige som läaser så jag kan nog skriva så utan bli mordhotad :)


ska på ett mission i veckan, ett mycket mycket hemligt sådant :) sen så kanske min broder kommer upp på valborg, inte min riktiga broder fredrik utan min real brother from another mother, Mannen,myten, legenden MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKAEL TÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRMÄ :) puss puss gubben, jag vet att du är en av få som läser min blogg så jag kan gulla med dig utan att mer människor tror att jag är gayig som du :)


nu fixa uniformen inför i morgon sen så hockey hockey hockey :)


Älskar dig Emelie, jag vill aldrig förlora dig. Du är min nu och för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0