våga vägra huvudvärk

jag har ont i huvet. Jag har aldrig ont i huvet. men nu har jag det.

helgen gick åt till att blåsa i pipan, inte crack eller hasch pipan utan domarpipan.

hade en match uppe i jokkmokk, U15, alltså 15 åriga grabbar..efter matchen så komemr det en äldre dam och säger att jag aldrig ska komma tillbaka till jokkmokk nå mer, för att sen möta en äldre man i sina bästa dagar som skäller ut mig för att jag är sååååå värdelös, hatar folk som kan slänga skit men inte diskutera det sen, han var en sån. Men livet går vidare och jag sover gott ändå.

i dag ska jag försöka se hockey och sen ta det lungt, har sista matchen i morron, ska bli skönt att säsongen är klar för jag är mycket mycket mycket less på ishockey just nu..:)

ha en bra dag, nu ska jag försöka vila en stund innan baby lagar middag åt oss..:) för det är hennes tur att göra det..:D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0