våga vägra blogg!

det gjorde jag länge men inte nå mer! påtryckningarna från omvärlden som vill veta allt spännande som händer i mitt liv blev för stora, snudddd på masssiva..så det var bara att starta sin första blogg, jag lever ju så grymt spännande liv så det ska nog bli bra..

Luleå-Frölunda i dag på Diners, jag, emmpan och en till snubbe ska se matchen och kanske dricka nån öl eller två, kanske tom ett besök på puben efteråt..:)

vad ska man mer skriva?

kanske häng ut lite folk, eller ska man skriva kryptiskt som alla andra gör? folk som går via bloggar för att sprida sitt skit snack, såna människor beundrar jag..fast iofs känns ju dumt att skriva rent ut vissa saker..hmhm lite kluven där..för t.ex om jag skriver att Micke är en jävla hora, då kanske han blir sårad,lessen osv osv..men skriver jag att jag träffa en männsika idag som är bland det dummaste och falskaste människor jag träffat i hela mitt liv så kommer ni undra veeeeeeeeem är det?

ska man då lämna små ledtrådar som bara den andra och några till förstår? för skriva rakt ur kan ju bli fel..:)

men men nu ska jag fixa klart med lite annat onödigt spännande saker innan det blir att fara i väg på äventyr!

ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0