party party party

blir det idag, det var party i går oxå! fy fan vad full jag blev/var..:)haha men kul hade jag..

puben p var kul..

har druckit en öl och ska ta andra snart, väntar på gin mannen och sen ska väl emelie kom igång med drickandet snart..:P

jag skiter fuuuuuuuuullständigt i pälsar, haaaaaaallå!

grymt skönt att vara ledig i dag..

snart bär det av ner till micke moooooooooos i sundsvall..;)


nu mera öl, och gott folk glöm inte bort att släcka lyset 2030 i en timme, jag ska då fan inte göra det, tvärtom, ska tända varenda lampjävel! och glöm inte att ställa om klockan i natt!

ha det bra och fan vad dumma människor det finns i den här världen, gaaaaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0