woooooooooohooo

fem, hela fem st läsare..vem fem vem fem vem fem veeeeeem?

jobbat idag, gick väl så där, lite ringrostig på jobbet men var ändå kul att jobba..

kurs i morron, 10-17 vet itne riktigt vad  det är för kura men men men..

snart är det hocky VM ska bli grymt kul..:)

hmhmh vad mer skriva för intressant så jag inte tappar nån läsare....

träningsvärk i bröstet och ont i röven efter badmintonen i går?, nog kul?

kan ingen ge mig några tusen så jag kan åka ner och hälsa på min kompis micke (en av mina läsare) (puss gubben)?

nu ska jag borsta tänderna, sen sova..kan gosa lite med molly först..som även hon är en UNITED fan..grymt samrt hund det där, kan dock inte bajsa på kommando ännu..:)


nu kom molly och min kära efter kvällsbajsen..:)

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0