hej

kära blogg läsare..tänkte säga hej alla vänner men jag vet ju inte än om nån ovän har hittat hit.

vad har hänt sen jag skrev sist?

när skrev jag sist?..hmhhm

vi är iaf hundvakt och min käras hund nu ett tag, Molly..Hon är grymt fiiiiiiin..ska bara lära henne bajsa och pissa på kommando så blir jag nöjd..:)

jag är så glad att jag har hittat dig Emelie, jag har träffat en jävla massa idioter och lögnare och rent ut sagt dåliga tjejer i mitt liv men med dig känns det annorlunda....hon baka smulpaj idag åt mig..:) fast iofs hon lura mig att spruta hårspray i munnen för nån dag sen..

i övrigt har det varit lungt med jobb den sista tiden, nästan inget på macken och väldigt lite taxi..
vissa människor borde verkligen fatta att dom är hjärndöda, först tyckte jag synd om Dig men nu skrattar jag bara åt dig för hur jävla dum kan man vara? haha,

nästa idiiiiiiiiiot? (visst är det roligare att läsa om det än om jag skriver; micke är bääääääääääst..t.ex?) för vi vet ju att han är bäst?

nu har jag iaf skrivt några ord och rader om mitt liv..

i morron så ska jag fara och springa lite på morronen och sen blir det helt otroligt nog lite jobb på macken på kvällen 1630-2200..

fast det hjälper ju inte så mycket så om det är nån förutom molly som bajsar pengar så hör av er..

nu en kvälsspromenad med molllly medans min kära kollar på L Word och BB..


ha det bra alla utom Du,Du och Du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0