Hej kära dagbok

och alla 56 läsare som går in troget varje dag på denna sida för att följa vad som händer i mitt liv, tack ska ni ha..:)

Har senaste inlägget hunnit med en hel del, Molly kom till världen den 22 november, helt fantastiskt. Trodde livet som pappa skulle vara "hårdare" men vi har fått världens snällaste bebis!

Mamman till barnet, Emelie Nilsson drar ett tungt lass iom att jag jobbar och är borta en hel del med extra jobb och hockeyn, men hon gör det fantastikt bra, jag är så jävla stolt över henne! Hon är bäst i världen och en dag ska det bli mitt nöje att gifta mig med henne!

JObbet går bra, dom andra soldaterna har kommit i veckan så har börjat lära känna dom lite smått.

Har dock en hosta som satan måste ha orsakt mig, det har blivit bättre men fan är less på hosta, har fåttt nån medicin n så det är bättre iaf..:)

Har även på börjat en LCHF diet med min sambo, Low Carb High Fat, det funkar bra, maten är god och sockersuget är nästan borta, nu ska bara kilona börja rasa oxå..:) meeeeeeeen jag saknar att kunna ta en kall öl ibland..:)

Måste även passa på att hälsa Joel/Simon Olsson med sambo välkommen till Boden, tror även dom har hittat hit, Grymt kul att ha nån att umgås med i bland, har inte blivit så mycket men kan bara bli bättre/mer..:)

Dopet för våran ängel är satt nu, prästen är bokad och nu ska det vara bjudas in folk och fixas fika/tårta/kaffe osv osv osv.

Nu ska jag gå pussa på min sambo för 1. Jag är hungrig och 2. Jag tror Molly har leverarat bajs i blöjan..:) (puss puss gumman)..:)

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0