pappaledig

i fyra veckor, har varit det i två dagar nu med min underbar dotter Molly, hon ligger bredvid mig nu och leker med sin prasslande bok och vi lyssnar på musik, just nu raubtier :)

har varit på stan och druckit kaffe med tobbelibopop, snacka lite skit i en tim, köpte lite piller på en butik och betalade av mollys´s dop, bara så där 1 månad sen..:)

ska ut på stan och handla skor med min sambo när hon kommer hem från luleå där hon går en nagelutbildning i fyra veckor :)

var och tittade på en större lgh, dels när lilla damen blir större och så måste eventuellt sambon ha ett krypin för sina naglar eller så behöver jag ett spel rum :)

hade tänkt försöka blogga varje dag nu under min ledighet, har dock en fråga, hade tänkt ha någon form av dagens-outfit, eller dagens-bajsblöja eller nånting, vet inte vad jag ska hitta på..

nu är det markoolio-jagorkar inte mer, och molly börja dansa och leva om så mycket en fem månaders bebis kan leva om..

hmhmhm hon var även på pappas jobb för första gången idag och träffa några kollegor..:)


ska värma mat till lilla damen och invänta stora damen :)


adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0