Den 13 mars 2011

så sitter jag kl 0937 och tittar på tv med min 3 månaders bebis som skriker så fort jag byter bort från disneydags, hmhh ska hon redan ta över tven?..:(

positivt är att hon gillar ishockey, för igår så vann Luleå mot apgården igen, så nu leder dom med 3-0 i matcher, en till så är dom i semifinal, sug på den ni alla jävla experter som tippa Luleå i k v a l s e r i e n...:)

stort tack till apan som valde att kasta en brandfackla på bortastå så att matchen blev 30 min sen, tack, tack som faaaaaaaaaaaan. Idiot!

När vi ändå är inne på idioter, var ut på krogen för nån vecka sen pch då var det nån (R) som ville prata, eller han börja väl med att prata för att övergå i att skrika och var så arg så att saliviet flödade, sen när det var min tur att prata så då vill han inte lyssna, och sen ville han gå ut att prata...borde ha gjort det, ångrar det nu iaf..

Men nu till lite trevligare saker, Dopet den 5  mars, det gick riktigt bra, allt flöt på bra, gott fika och mycket trevligt, ett stort tack till Tia som bakade en grym tårta, Henke som jobbade och hjälpte till, Joel och Angelica för hjälpen, Ekan för att du är du och sist men inte minst, Jonas för sången, fick kämpa på slutet av den andra låten för att inte det skulle komma en tår, TACK!

Ska i väg på match snart, den sista eller näst sista, beror på lite hur det blir nästa helg, ska jobba men har fått en match, ska se om det går att smitta i väg 4 tim eller om det blir sista idag,

Är skönt att det är över nu, varit en tung säsong på slutet, det finns inte lika mycket tid att göra saker och samvetet att vara borta på helgerna är tungt när lilla Molly finns, mamma Emelie får dra ett tungt lass, men hon är en underbar mamma och vet inte vad jag skulle göra utan henne..


Älskar dig!

Ha en fortsatt trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0