Ojdå

måste tydligen bidra med ett till blogg inlägg denna vecka till cyberrymdens läsare,
sitter iaf vaken här i soffan med Molly sovandes bredvid mig och min sambo får välförtjänt sömn några timmar innan jag ska i väg och vissla i pipan i Rosvik, var ett bra tag sen man var i den hallen och ryktet säger att det är svinkallt där inne, ska bli kul ändå..:)

oj nu vakna Molly, gav henne tutten så somna hon om igen..:)

Livet som farsa? Helt underbart, går itne att förklara, men det underlättar att vi har fått världens snällaste unge, dock så visa hon långfingret åt mig i går, det gilla vi inte..men kan väl kalla det nästan-två-månaders-trots..:)

Hade besök av Joel och angelica igår, vi lyckades se en till J Ä V L I G T dålig film, andra i rad, tror det är tjejernas tur att välja film nästa gång..:) kommer inte i håg vad filmen heter så jag kan varna er för den..

Så nu utmanar jag Joel att skaffa en blogg, tror inte han är man nog att ha en så...

Ska förska smita i väg och äta nu, så man orkar med matchen idag..

ha det gott alla 52 läsare, udrar vart dom 4 andra har försvunnit? Kanske till sveriges "största" bloggerska ? Avdelning blåsta människor.....:) fan kommer inte ihåg vad hon heter, hhmhmhmhm faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan..jaja ni vet nog vem jag menar..

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0